Când ai nevoie de un consult oftalmologic?

Vizita de rutină a medicului oftalmolog  pentru mulți dintre noi este neglijată,  evident odată ce avem o vedere bună, nu prea suntem preocupați de sănătatea ochilor noștri și trecem cu vederea importanța unui consult de rutină.De regulă  apelăm la un medic oftalmolog  în cazurile în care ne deranjează o infecție oculară sau avem nevoie de o îmbunătățire a vederii.

Bineînțeles o știm cu toții că cea mai eficientă modalitate de-a ne asigura o vedere perfectă în timp este prevenția și profilaxia afecțiunilor oculare. Prin urmare o vizită la un oftalmolog nu trebuie să fie planificată doar atunci când avem unele simptome, dar trebuie făcută cu regularitate din motiv ce o mare  parte din afecțiunile oculare sunt asimptomatice.

Cel mai important pentru tine este că o examinare oftalmologică desfășurată îți poate diagnostica atât prezența unor afecțiuni oftalmologice cât și depistarea altor patologii aferente precum: retinopatia diabetică, alergii, afecțiuni ale tiroidei, boli vasculare şi diverse forme de cancer și tumori cerebrale.

Cu siguranță de multe ori te întrebi dacă într-adevăr la momentul de față ai nevoi de un consult oftalmologic sau îl poți amâna pentru altă dată, din acest motiv medicii C.M.Promed au elaborat o listă de întrebări relativ sugestive, la care încercă să îți acorzi câte un răspuns sincer prin Da sau Nu.

1.Ultima ta vizită la medicul oftalmolog a fost cu mai mult de 12 luni în urmă?

2.Uneori vezi luminițe, puncte sau umbre cenușii?

3.Te dor ochii de ceva timp, fără ai suprasolicita în fața calculatorului?

4.Simți un disconfort persistent, sau prezența unui corp străin în ochi?

5.De ceva timp ai observat că ai ochii roșii?

6.Simți un disconfort la purtarea lentilelor de contact?

7.Ai vederea încețoșată?

8.Ai fost diagnosticat cu diabet?

9.Ai senzații de arsură oculară sau secreții abundente?

10.Îți lăcrimează ochii excesiv?

În cazul în care ai deja măcar un răspuns afirmativ la întrebările de mai sus, cu siguranță următorul pas pe care ar trebui să îl face – este o programare la un medic oftalmolog!

Chiar dacă nu ai o tulburare de vedere sau simptome evidente, medicii ne recomandă să vizităm un cabinet oftalmologic cel puțin odată la 2 ani, evident nu trebuie să fugim la un medic ori de câte ori  ne lăcrimează ochii,  însă nici nu trebuie să uităm că un consult oftalmologic  se face cu regularitate dar nu numai la necesitate.

Pentru o programare la o examinare oftalmologică, apelați la numărul: (022)71-92-52
Profită de experiența noastră și de serviciile complexe pe care ți le oferim! Începe de azi să ai o vedere perfectă împreună cu C.M.Promed!