Dacriocistita se descoperă atunci când timpul este rece

O lacrimă este declanșată de glandele lacrimogene, umedictează suprafața ochiului, menține corneea într-o stare transparentă și menține confortul ochiului. Filmul lacrimal curăță suprafața oculara. Ochiul este realizat în mod continuu de glande speciale și, în moment ce se adună pe suprafața ochiului, curge în cavitatea nazală prin căi speciale (canale de rupere, sac lacrimal cu trecere-nazală). Filmul lacrimal curăța suprafața ochiului.

Dacă lacrima este concentrată într-o manieră continuă și cu o scădere a funcției glandelor lacrimogene apare sindromul de ochi uscat.

Uneori există o stare inversă, când sistemul de absorbție a lacrimilor este perturbat. Acest fapt oarecum se poate evidenția atunci când apare un blocaj în calea divizării indiferent de nivel.
Dar mai întâi persistă o rupere periodică, care apoi crește și devine permanentă. Lovitura constantă aduce inconveniente mari. Dacă lacrima se concentrează în sacul lacrimal, o infecție se poate împreuna și poate provoca o inflamație purulentă a sacului lacrimal.

Inflamația sacului lacrimal denotă o boală exigentă care ține permanent de durere, febră și se prevede un tratament urgent.
În caz de obstrucție a canalelor lacrimale există întotdeauna riscul de atașare a unei infecții, dacriocistita este o contraindicație pentru orice operație oculară. Înainte de a va determina cu privire la oricare intervenție chirurgicală, dacriocistita ar fi indicat de a o trata.

Diagnosticarea obstrucției căilor lacrimale se efectuează în centre oftalmologice specializate, unde medicii dispun de abilitățile adecvate pentru aceasta.

Pentru a diagnostica natura obstrucției căilor lacrimale, se formează un studiu special – analiza canalelor lacrimale, care vă permite să determinați la ce nivel a apărut obstrucția. În unele cazuri, lacrimile pot fi extinse mecanic cu ajutorul unor căi speciale și pot restabili scurgerea de lacrimi din ochi.

Când obstrucția căilor lacrimogene este persistentă, se rezolvă problema tipului de tratament chirurgical.

Solicitați consultația medicului oftalmolog ca sa uitati de probleme oculare!

Telefon: (022) 71 92 52