Diagnostic şi tratament

Diagnosticul bolilor de piele presupune efectuarea unui control general al pielii. În timpul examinării, medicul dermatolog atrage atenția asupra stării generale a pielii pacientului şi patologia ei, caracteristicile și severitatea bolii. Diagnosticul final se face după rezultatul studiilor de laborator (analize histologice, microscopice, biochimice, teste cutanate, etc).

Orice boală de piele  este o manifestare a altor tulburări grave din organism. Deosebit de important este identificarea infecțiilor latente ce afectează negativ buna funcționare a sistemului imunitar. De aceea specialiştii clinicii OftalmoCorrect evaluează şi starea organelor interne, problemele funcţionale care conduc adesea la dezvoltarea bolilor de piele.  O astfel de abordare sistematică, practicată în clinica noastră, vă poate trata bolile de piele care vă dau bătai de cap de mai mult timp.

Tratamentul bolilor de piele

În Clinica OftalmoCorrect ai şansa să tratezi orice boală de piele care pînă acum nu era posibil sau, pur şi simplu, tratamentele nu dădeau niciun răspuns. Medicului dermatolog îţi va prescrie tratamentul potrivit în dependenţa de originea afecţiunii. Bolile de piele declanşate de tulburari psihice, nevroze sau boli devenite deja cronice.

Boli de piele care se trateaza la noi

•  pediculoză, scabie și alte boli parazitare;
  •  urticărie;
  •  negi, molluscum contagiosum, papilome şi alte infecţii virale;
  •  psoriaz;
  •  boli, infecții cu transmitere sexuală;
  •  ciuperca pe piele și unghii;
  •  acnee;
  •  dermatită;
  •  diferite tipuri de herpes;
  •  diferite tipuri de eczeme acute și cronice.

Clinica OftalmoCorrect: faceţi un prim pas către sănătate, înscrieți-vă acum pentru o consultaţie la  dermatolog!