Inflamația organelor genitale

Patologia inflamatoare a organelor genitale feminine, ocupă un loc deosebit în structura maladiilor ginecologice.

Circa 60 – 65 %  din numărul femeilor care se adresează la consultații suferă, fie de un process inflamator fie de o consecință a lui.

Incidența de vârf a maladiilor inflamatoare revine pacientelor tinere în vârstă de până la 30 ani.

Patologia inflamatoare împreună cu cea oncologică și dereglările de ciclu menstrual sunt cele trei afecțiuni de bază care preocupă ginecologii.

Tot  în ultimul timp se observă o deosebită severitate a evoluției  procesului inflamator. Factorii ai procesului inflamator sunt:

• Actiunile mecanice, chimice, termice
  • Factorii alergici
  • Hemoragiile
  • Dereglările endocrine
  • Stările de stress
  • Bolile suportate sau asociate

Procesele inflamatoare ale organelor genitale interne pot evolua acut, subacut sau cronic. Prin evoluția acută se subânțeleg manifestările clinice ale unui process apărut primar: temperatură înaltă, alterarea stării generale, simptome manifestate de intoxicație, schimbări în sânge, dereglări ale ciclului   menstrual.

Procesul inflamator subacut este de asemenea un process primar, dar care evoluează prin manifestări mai puțin pronunțate: temperatură subfebrială, intoxicație slab pronunțată, schimbări în sânge etc.

Este important să fiți informate despre aspectele legate de sănătatea Dvs. Veți afla despre metode actuale de prevenție, precum și despre medicamente sau tratamente noi.

Descoperiți o informație medical practică și de încredere, care vă va ajuta să deveniți mai sănătoasă.

Medic ginecolog: Arion Iurie

Pentru o programare apelați numărul (022) 71 92 52 ve-ți fi consultată de medicul aproape de sufletul Dvs. Intimitate/Confidențialitate