Investigaţii de laborator

Viaţă activă presupune un consum enorm de energie şi poate provoca anumite dereglări ale sănătăţii individului. De aceea, este important să identificăm la timp modificările survenite în organismul nostru. Pentru a determina cu exactitate starea de sănătate şi pentru un diagnostic corect, testele de laborator efectuate la clinica „OftalmoCorrect” vă stau la dispoziţie.

Avantajele clinicii „OftalmoCorrect”

Vă propunem un serviciu de înaltă calitate, medici profesionişti, care va asigură acurateţea rezultatelor, şi preţuri accesibile, evitînd cozile interminabile.

Pentru analize folosim cele mai recente tehnologii din domeniu, combinate cu toate condiţiile de igienă necesare.Pe lîngă gama largă de investigaţii care vă este pusă la dispoziţie, vă garantăm confidenţialitate şi păstrarea anonimatului, în cazurile solicitate.

Diagnostic

La efectuarea testelor de laborator se va lua în consideraţie simptomele care le manifestă pacientul. Astfel, dacă sînteţi activ sexual, este recomandat să efectuaţi teste periodice preventive la bolile cu transmitere sexuală, întrucît acestea se dezvoltă destul de lent. Dacă suferiţi de afecţiuni ale tractului digestiv, pentru a înţelege cauzele este necesar să efectuaţi analize biochimice de sînge.  În cazul unor infecţii ale căilor respiratorii, sînt necesare teste pentru infecţia bacteriană de la nivelul gîtului şi nasului. Secreţiile nazale, durerile de gît, de ochi, sau ureche nu sînt doar simptome ale gripei, ci şi a unei posibile infecţii, de aceea este necesară o investigaţie  bacteriologică cît mai frecventă.

La clinica OftalmoCorrect sînt realizate o întreagă gamă de investigaţii:

• Analize biochimice
  • Analize clinice
  • Hematologie
  • Imunologie
  • Investigaţii microbiologice
  • Parazitologie
  • Serologie
  • Investigaţii hormonale
  • Infecţii sexual transmisibile.