Servicii terapeutice

Serviciile terapeutice oferite de clinica OftalmoCorrect includ diagnosticarea şi tratarea mai multor afecţiuni ale organelor interne. Medicul terapeut monitorizează starea de sănătate a pacientului, alege un regim adecvat şi participă activ în procesul de recuperare a pacientului. Terapeutul are o pregătire pluridisciplinară, de aceea acesta cunoaşte pe larg afecţiunile cu care se confruntă organismul uman.

Terapie şi tratament

Metodele utilizate de medicul terapeut pot fi împărţite în medicamentoase şi terapie fizică. Kinetoterapia este o procedură implimentată pe larg de medicul terapeut. Acesta foloseşte diferite mijloace active cu scopul de a preveni sau a recupera anumite deficienţe.
Totodată acesta poate prescrie o varietate de proceduri precum este inhalarea sau altele mai complexe: terapii vacuum, laserterapie, masajul. Uneori medicii terapeuţi prescriu tratamente din medicina preventivă: utilizarea vitaminelor şi substanţelor biologic active, diete, dezintoxificări.

Medicii terapeuţi ai cliniciii OftalmoCorrect tratează următorele afecţiuni :

• răceala;
  • oboseala cronică;
  • bolile sistemului cardiovascular;
  • tulburări ale tractului gastro-intestinal;
  • durerile de spate, de articulaţii;
  • afecţiunile bronho- pulmonare;
  • bolile renale (de rinichi).

Medicul terapeut este capabil să efectueze un examen profesional, să identifice cauzele problemelor apărute şi, la necesitate, să recomande un alt medic specializat : cardiolog, neurolog, endocrinolog etc.