Ginecologie

Ginecologia  este o ramură a medicinei care trebuie abordată cu mare responsabilitate, deaceea clinica noastră, avînd competenţele necesare, a hotărît în anul 2012 să înfiinţeze un nou departament- cel de ginecologie, ultramodern şi cu o echipă de profesionişti. Astfel, pacientele noastre vor beneficia de tratamente complexe la specialiştii: obstetricieni – ginecologi, imagişti, endocrinolog, dermatolog.

Avantajele oferite de C.M. OftalmoCorrect

Conștienți de cît de delicată și valoroasă este sănătatea femeilor, medicii specialişti ai clinicii noastre, efectuează un diagnostic complet, prescriu tratamentul cel mai potrivit, concentrîndu-se pe nevoile corpului d-voastră. Clinica ofera pacienților săi următoarele servicii:

• Consultaţii ginecologice
  • Consultaţii endocrinologice
  • Examinări complexe de profil
  • Investigaţii de laborator
  • Diagnostic USG
  • Tratamente complexe.

Afecțiuni ginecologice, tratate cu succes în C.M. OftalmoCorrect:

• boli inflamatorii (vulvita, vaginita, oofrit, chistul glandelor Bartholin, vulvovaginita, salpingita, endometrita, endocervicita);
  • tulburări hormonale (adenomioza, hiperplazia endometrială, disfuncții ovariene, fibrom uterin, polipi);
  • candidoză;
  • gonoree;
  • chist ovarian;
  • prolaps şi prolapsul uterin;
  • mîncărimi ale vulvei;
  • ovarita sclerochistică;
  • eroziune de col uterin;
  • hiperplazie suprarenală congenitală şi altele.

Cauzele afecţiunilor ginecologie Printre factorii cheie care influențează apariţia unor afecţiunilor ginecologice sînt:

• infecţii cu transmitere sexuală;
  • utilizarea necontrolată de medicamente, în special antibiotice, care duc la dezichilibrul florei vaginale;
  • imunitatea scazută;
  • orice boală, inclusiv infecţii, hipotermie;
  • avortul (pentru a evita complicaţiile ar trebui să se facă numai de către medici cu înaltă calificare);
  • diverse operaţii de manipulare (chiuretaj uterin, histeroscopie, histerosalpingografie, hidrotubaţii, naştere, etc);
  • nerespectarea igienei;
  • utilizarea necorespunzătoare a tampoane intravaginale;
  • deteriorarea ţesutului în timpul procedurilor chirurgicale.

Stabileşte o consultaţie  ginecologică în C.M. OftalmoCorrect și ai incredere în noi, fiindcă sănătatea  d-voastră este responsabilitatea ginecologilor noştri!

Articole asemanatoare